Rabu, 10 Disember 2008

KEJOHANAN 7-SIDE MUALA VELLA FC

Antara pasukan yg menyertai katagori U-13
Ini Piala Pusingan yang akan menjadi rebutan pada 14Dec08 nanti
Family, plyrs & ajk Muara Vella FC
Bkn sja plyrs get ready, suppotersnya pun mesti get ready....syabas!
Action from one of the game, fun & promising
Awg Mohamad 'the director' sedang menerangkan sesuatu kpd pemain2
Muara Vella vs Muara Vella, the winner is....football/soccer/bula

Pada hari minggu lalu (Ahad/7Dec2008), saya berkesempatan menghadiri kejohanan 7 sepasukan anjuran Muara Vella FC. Kejohanan dibahagikan kepada beberapa kategori; U-11, U-13, U-15 & U-17. Lebih 20 buah pasukan telah mengambil bahagian dan amat meriah sekali. Syabas kpd kesemua AJK MVFC (terutama Awg Mohd Hj Tunjang), setiap kali kejohanan anjuran bisia pasti meriah.

MVFC memperlihatkan hubungan kekeluargaan di kalangan ajk, ibu/bapa, pemain & peserta amat mesra & erat. Mcm ane lh, bukan kn mau manang saja tane main bola ane kn? Final akan diadakan di tempat yg sama (pdg sek ren SUAS Muara) pd 14Dec08 (Ahad). Insya-Allah saya akan ke sana lagi. Khabarnya byk lagi aktiviti yg telah dirancang untuk memeriahkan lagi acara.

Pasukan-pasukan yang layak ke perlawanan akhir ialah; U-11; Akademi Muara Vella A x SR SUAS, U-13; Star Kids x Akademi Muara Vella A, U-15; Akademi Muara Vella A x Akademi Muara Vella B & U-17; AQ FC x Akademi Muara Vella A.

Terima kasih kpd Awg Mohd Isa Hj Marsidi (PBDBM) kerana membantu saya utk acara ini), Hanya Allah saja balas budi mu.

Tiada ulasan: