Jumaat, 16 Januari 2009

MUARA VELLA FC AKAN LWT SEKOLAH SUKAN

Pegawai, ahli keluarga & pemain2 Akademi Muara Vella FC

Sebaik shj Mesyuarat Agong Pertama FFBD usai, saya lantas menghantar sms mengucapkan tahniah kpd teman2 yg berjaya menyandang pelbagai jawatan antaranya termasuklah Liew, Sanan, G Yunos, G Murni & Mohamad @ Mike (Pengurus Muara Vella FC). Dlm balasan sms kpd saya Mike sempat memberitahu bahawa Akademi Muara Vella FC akan mengadakan lawatan & perlawanan persahabatan ke Sekolah Sukan di Gadong.

Butiran lanjut adalah spt di bawah;

Tarikh : 1hb Feb 2009 (Ahad)
Masa : 2.00 ptg

Tempat : Sekolah Sukan


Apa yg saya dengar Mike telah menyediakan 3 buah bas utk para pemain & ahli keluarga Akademi MV FC. Syabas Mike. Secara peribadi saya cukup teruja dgn kelab bola sepak yg satu ini. Dan spt janji saya, sokongan padu tetap saya berikan kpd siapa saja yg berusaha utk membangunan bola sepak. Harap2 saya dpt mengikuti Mike & Company pd hari itu jika tiada tugasan di luar negara. Adios Mike.

Tiada ulasan: