Rabu, 6 Oktober 2010

DI RAMPAI PAGI RTB (5OKT2010-SELASA-9.40 PAGI)

Saya selaku Timbalan Setiausaha Agong VFA telah dijemput oleh RTB dalam program 'Rampai Pagi' untuk menerangkan dan mempromosikan Perlawanan Bolasepak Amal Untuk Tabung Kemanusiaan Bencana Banjir Pakistan yang dianjurkan oleh VFA.

Dalam kesempatan tersebut saya telah berpeluang untuk memberi sedikit-sebanyak pelbagai infor berkenaan perlawanan amal tersebut yang akan menemukan Pilihan VFA dan Juara Piala Malaysia 1999. Turut diterangkan ialah lokasi-lokasi penjualan tiket dan pemain-pemain jemputan yang akan mewakili Pilihan VFA.

Buat sekatak ini Fandi Ahmad telah menarik diri kerana masalah tertentu. Namun pemain-pemain lain seperti Hassan Sani, Matlan Marjan (Sabah), Malek Awab dan Kader Yahaya (Singapura) telah memastikan kehadiran mereka. Sementara Brain Bothwell akan kembali ke Brunei Darussalam untuk bergabung bersama rakan-rakan beliau untuk skuad Juara Piala Malaysia 1999.

Prof: Marilah kita merayakan keindahan bolasepak sambil beramal. Lupakan sementara masalah yang menyelubungi senario bolasepak Brunei.

Tiada ulasan: