Sabtu, 19 September 2009

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN 1430H/2009M


Melalui kesempatan ini saya dan keluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir dan Batin kepada semua pembaca dan penjenguk setia blog ini. Juga ucapan tersebut ditujukan kepada seluruh warga bola sepak khasnya dan umat Islam amnya di Brunei DS, Malaysia, Indonesia & Singapura serta di seluruh pelosok dunia.

Semoga aidil fitri tahun ini akan membawa kebahagiaan kepada kita umat Islam di seluruh dunia dan juga akan memberikan kita semangat yang lebih jitu untuk memajukan diri. Kepada pengurus2 pasukan, pemain & jurulatih serta penggiat2 bola sepak, saya turut mendoakan kesejahteraan mereka di aidil fitri ini.

Di samping itu, sedang kita berseronok merayakan aidil fitri ini perlu saya mengingatkan agar tidak melupakan kpd saudara2 kita yg ditimpa musibah bencana alam, kemalangan dan mereka2 yg tidak bernasib baik. Hulurkan bantuan semampu mungkin agar mereka turut menikmati apa yg kita rasai.

Dan yg agak penting juga ialah dalam kesibukan kita kunjung mengunjung saya suka memberi pesanan BERHATI-HATI DI JALAN RAYA, PANDU CERMAT JIWA SELAMAT KELUARGA BAHAGIA.

Wassalam.

Ikhlas daripada;
Jabar Ithnin
Pg Anak Hjh Nooraini bt Pg Hj Md Yaakub
Siti Saleha bt Jabar

1 ulasan:

Pyanhabib berkata...

dah raya? yahhuuu...
selamat hari raya!
selamat hari raya!
selamat hari raya!
selamat hari raya buat jabar dan keluarga.
* gua ada kolum kat mstar online tajuk luar pagar. jengok@klik seksyen suara alternatif.