Selasa, 8 September 2009

MAJLIS BUKA PUASA VETERAN

Dari kanan; Hakimi, Hj Mohd Rosanan, Hj Rosaidi & Hj Salihin turut hadir pd majlis itu.

Akbar (Abrahan), Amit, Tusin & Tajol sdg menunggu saat2 berbunyinya beduk. Mcm nda sabar2 sja si Amit atu.

Amit dari Temburong turut hadir dan di sebelahnya ialah Metussin Sumpong dari Tutong.

Pada 7 Sept 2009 (Isnin/kelmarin) telah diadakan satu majlis berbuka puasa (sungkai) bagi pemain2 veteran Brunei DS bertempat di salah sebuah restorah di Beribi, Gadong, Bandar Seri Begawan. Hadir pd majlis itu ialah pemain2 veteran Brunei DS yg telah menyertai pelbagai kejohanan di luar negara dan diserikan lagi dgn kehadiran Setiausaha Agong FFBD, Sheikh Nordin Sheikh Mohammad.

Majlis tersebut dianjurkan semata2 bertujuan utk menjalin hubungan silatur-Rahim antara sesama pemain dan juga membuat perbincangan tidak rasmi persediaan menyertai kejohanan2 antarabangsa akan datang iaitu di Kota Kinabalu, Sabah dan Singapura. Terima kasih tidak terhingga kpd pihak yg bersedekah sungkai tersebut & kami doakan semoga amal soleh itu diterima Allah swt jua.

Kpd pemain2 yg hadir juga diucapkan berbanyak terima kasih sementara kpd mereka2 yg tidak hadir pasti mempunyai acara2 mereka sendiri dan diharap sokongan mereka terhadap VFA tidak berbelah bagi demi kemajuan sukan bola sepak.

Prof: Seronok berada disekeliling pemain2 lama yg terus bercerita mengenai pengalaman masing2 sewaktu menjadi pemain kebangsaan. Byk suka-duka mereka harungi & sesungguhnya pengorbanan mereka tiada siapa yg tahu.

Tiada ulasan: