Ahad, 22 Julai 2012

APAKAH INI?


Surat di atas saya temui dalam laman sosial Facebook, telah di upload oleh seorang pengurus/jurulatih pasukan dalam Liga Kebangsaan Brunei. Saya tidak ingin mengulas atau membuat komentar panjang berkenaan surat berkenaan. Tetapi saya hanya ingin melontarkan beberapa soalan untuk pihak-pihak berkenaan menjawabnya.

1. Siapakah yang memberi kebenaran kepada pengurus/jurulatih berkenaan untuk mengupload surat rasmi di laman sosial tersebut?
2. Apakah hanya dengan cara sedemikian (sila baca isi kandungan surat) upaya atau usaha mencari pemain-pemain berkeliber yang bakal membaca cabaran negara ke peringkat antarabangsa?
3. Tiadakah satu standing committee atau jawatankuasa khas yang diamanahkan untuk menilai pemain-pemain yang beraksi dalam pusingan kelayakan Liga Kebangsaan yang lalu?
4. Tidakkah kita sedar bahawa cara ini sudah ketinggalan zaman?

Prof: Maaf kepada yang berkenaan. Saya perlu menegur kerana menurut pandangan saya langkah di atas tidak elok.

Tiada ulasan: