Rabu, 29 Februari 2012

REMZ GYM TAJA VFA LAGI

Saya sendiri sebagai wakil VFA sedang menerima replika cek tajaan dari wakil Remz Gym Brunei.

Remz Gym Brunei sekali lagi tampil membantu pihak-pihak yang memerlukan di Negara Brunei Darussalam ini. Paling terbaru ialah bantuan yang disampaikan kepada Veteran Football Association (VFA) yang akan menyertai 13th PSC International Soccer 7's Tournament 2012. Satu majlis penyerahan replika cek tajaan telah berlangsung di pejabar Remz Gym di Kiulap, Bandar Seri Begawan pada 27 Feb 2012 (Isnin) lalu, jam 2.30 petang.

Syabas diucapkan kepada Remz Gym yang tidak henti-henti menghulurkan bantuan kepada organisasi-organisasi sukan bagi penyertaan mereka di beberapa kejohanan luar negara. Sebelum ini Remz Gym juga telah menjadi penaja kejohanan kepada VFA dalam penganjuran Brunei 7's International Soccer Challenge 2011 lalu.

Dalam kejohanan di Pulau Pinang, Malaysia yang akan berlangsung pada 3 & 4 Mac 2012 nanti, VFA akan menyertai kategori Masters (45 tahun ke atas) dan mereka cuba untuk memperbaiki rekod penyertaan di kejohanan lalu. Tahun lalu skuad Masters VFA kandas di pusingan kedua. Skuad VFA Masters akan bertolak ke Pulau Pinang pada hari Jumaat, 2 Mac 2012.

Prof: Jarang kita temui pihak yang bermurah hati seperti Remz Gym membantu dengan tulus ikhlas tanpa meminta apa-apa imbalan. Patut dicontohi oleh pihak swasta yang lain sebagai tanggungjawab kepada masyarakat mereka.

Tiada ulasan: